PREDSTAVNICI CIVILNOG SEKTORA MILORAD MITROVIĆ I ZDRAVKO JANJUŠEVIĆ SA SLUŽBENICIMA DRŽAVE BEZBJEDNOSTI U BIJELOM POLJU U HOTELU BIJELA RADA


03.12.2016  sam pismeno zatražila od Vrhovnog državnog tužioca Ivice Stankovića,Specijalnog državnog tužioca Milivoja Katnića kao i Obudsmana Šućka Bahovića, da zaštite moju porodicu od konstantnih napada od strane Suada Pilice direktora Hotela Bijela Rada, koji je i zastupnik firme Mat Kompani čije je vlasnik Darko Šarić,kao i njegovih poslovnih prijatelja i stalnih gostiju u Hotelu Bijela Rada Milorada Mitrovića predsjednika NVO Breznica iz Pljevalja i Gorana Djurovića predsjednika upravnog odbora ,,Koalicije saradnjom do cilja’’ i člana upravnog odbora RTCG.
I pored toga što  i Milorad Mitrović i Goran Djurović poslovno saradjuju sa zastupnikom firme Šarića, Mat Kompani i jedan i drugi konstantno šalju tekstove da je moja porodica ima veze sa tom firmom, samo da bi nas iskropimitovali i crtali metu na mojoj porodici.
Možda će nam i Mitrović i Djurović kazati šta je razlog njihovog stalnog druženja sa Pilicom u Hotelu Bijela Rada? Možda će nam Milorad Mitrović i Goran Djurović kazati dali su oni poslovni saradnici Darka Šarića i Mat Kompani, pošto poslovno saradjuju sa njihovim zastupnikom?
Milorad Mitrović je krenuo da napada na moju porodicu još iz vremena kada sam ja obavljala posao predsjednika NVO Euromost i kada smo zajedno sa NVO iz Srbije spriječili izgradnju hidrocentrala u Brodarevo i tada je isti boravio i spavao u Hotelu Bijela Rada na nečiji račun? zbog čega smo i tada obavijestili Osnovno državno tužilaštvo i isto pitali ko mu plaća boravak u ovaj Hotelu Bijela Rada? od tada počinju napadi na moju porodicu slanje lažnih email-a, gdje se konstantno šire laži o mojoj porodici,preko izmišljenih NVO se šalju anonimne prijave,tekstovi prema medijima,šalju nam se poruke prijetećih sadržina sa brojeva iz Srbije i sve smo to prijavljivali Osnovnom državnom tužilaštvu u Bijelom Polju, ali sve uzalud.
Napadi od Gorana Djurovića su krenuli, kada je NVO Euromost 2013 godine, objavila u javnost informacije da djeluje organizovana NVO kriminalna grupa i da je ta grupa zloupotrijebila milione eura gradjana,dostavili smo tužilaštvu tada i dokaze sa šemom kako djeluje i kako je povezana,dostavljeno je sudu na hiljadu strana dokaza izvoda,ugovora,računa,kako se izvlače sredstva prema inostranstvu, ali smo odma umjesto istrage i podizanja krivičnih prijava protiv tih kriminalnoh struktura iz NVO sektora dobili odgovor, opet napade na moju porodicu i interesantno sve ista priča kao kod Milorada Mitrovića,samo što je Djurović podnio i dvije tužbe protiv moga supruga i dvije godine nas maltetira sa tim sudjenima gdje su mu obadvije tužbe odbačene koje su podnijete protiv moga supruga,jer je očigledno samo cilj Gorana Djurovića za koga smo otkrili da posjeduje tri stana u Podgorici i mjesečno prihoduje 3500 eura,znajući da je moja porodica u lošem materijalnom stanju da nas maltetira po sudova jer ako prihodujete 3500 eura i supruga Vam prihoduje 2000 eura,šta Vam onda čini da iznajmite jednu advokatsku kancelariju i maltetirate bez ikakvih razloga,jer smo samo radili svoj posao u borbi protiv korupcije i organizovanog kriminala.
Da su i Djurović i Mitrović povezani, govori i fotografija koja je objavljena i poslata svim organizacijama, na kojoj se vidi Milorad Mitrović i zamjenik Koalicije saradnjom do cilja’’ Zdravko Janjušević, sa službenikom državne bezbjednosti u Hotelu Bijela Rada,možda će nam njih dvojica kazati o čemu su to razgovarali?
Ovih dana se i dalje nastavljaju napadi na moju porodicu,zbog čega se brinem i za bezbjednost svoje troje djece od ovih lica,zato sam danas pozvala Vrhovnog državnog tužioca Ivicu Stankovića i Specijalnog državnog tužioca Milivoja Katnića da zaštite moju porodicu od ova tri lica, ako se bilo kome šta desi od moje porodice, njih ću dvojicu smatrati odgovornim.
Za sve laži koje godinama iznose za mene i moga supruga smo zbog anonimnih prijava deset puta davali izjave,proveravali nas dokazivali i dostavljali sve što je potrebno upravi policije i tužilaštvu,a što demantuje sve navode ovih zlonamjernih ljudi i sada smo spremni i ja i moj suprug, šta god zatreba da dostavimo da pokažemo da su sve laži koje ova trojica plasiraju  za našu porodicu,ali ujedno tražim od obudsmana da nas neko zaštiti jer ovo traje već četiri godine,imali iko u ovu državu da nas zaštiti.
Mekić Senada

fotografija koja je uradjena u Hotelu Bijela Rada,na kojoj se vidi Milorad Mitrovic predsjednik NVO Breznica,Zdravko Janjuševic saradnik i zamjenik Gorana Djurovica u NVO  Koaliciji saradnjom do cilja

Fotografija Milorada Mitrovića

Milorad Mitrović

Fptografija Suada Pilice

Suad Pilic

Fotografija Gorana Djurovića (1)

Goran Djurović

 

About Alpe Adria Green org. 051 311 450

President Alpe Adria Green - international environmental NGOs
This entry was posted in Organizacije. Bookmark the permalink.