S kampanjo: “Budna generacija do učinkovitejšega izkoriščanja odpadkov”


Najnovejše poglavje kampanje Evropske komisije z naslovom Budna generacija je usmerjeno v posledice, ki jih ima netrajnostna uporaba virov na okolje, gospodarstvo, družbo in posameznika. Cilj kampanje je, da bi se potrošniki začeli zavedati, kakšne posledice imajo njihovi vzorci porabe na naravne vire, in kakšne bi bile koristi, če bi spremenili svoje navade. V središču kampanje je v celoti interaktivno spletišče, ki je na voljo v vseh 24 uradnih jezikih EU in na katerem animirani liki prikazujejo okoljski vpliv vsakodnevnih potrošniških odločitev.

Kljub temu, da so bili na ravni celotne EU določeni cilji glede recikliranja in so že bili doseženi uspehi na nekaterih področjih, so evropski odpadki še vedno izrazito premalo uporabljen vir. Študija, pripravljena za Komisijo, ocenjuje, da bi s polnim izvajanjem zakonodaje EU o odpadkih prihranili 72 milijard evrov letno, povečali letni promet sektorja EU za ravnanje z odpadki in recikliranje za 42 milijard evrov ter do leta 2020 ustvarili več kot 400 000 novih delovnih mest.

Na spletišču kampanje Budna generacija lahko obiskovalci odkrijejo vrednost odpadkov, saj prikazuje, kako jih je mogoče ponovno uporabiti, reciklirati, izmenjati in popraviti, namesto da se zavržejo. Podobna stran kampanje na omrežju Facebook državljane spodbuja, naj sprejmejo izziv in denimo zmanjšajo živilske odpadke ter porabo vode. Vsak se lahko pridruži in širi sporočilo: odpadki, ki jih ni mogoče preprečiti, lahko postanejo dragocen vir, varčevanje z viri pa pomeni varčevanje z denarjem.

Ozadje

Za zabavno kampanjo stoji resno sporočilo: odpadki pogosto vsebujejo dragocene materiale, ki jih je mogoče ponovno vključiti v gospodarski sistem. Gospodarstvo Evropske unije danes izgublja znatno količino potencialnih sekundarnih surovin zaradi neustreznega ravnanja z odpadki. Leta 2010 je skupna količina nastalih odpadkov v EU znašala 2 520 milijonov ton, kar je povprečno 5 ton na prebivalca letno. Z zmanjšanjem, ponovno uporabo in recikliranjem odpadkov lahko vsi prispevamo k dinamičnemu gospodarstvu in zdravemu okolju. Na ta način bi varčevali z okoljskimi in gospodarskimi viri ter Evropo usmerili k bolj krožnemu gospodarstvu, ki bi temeljilo na kar najučinkovitejšem izkoriščanju virov in izdelkov, in sicer z njihovim popravljanjem, ponovno uporabo in izdelavo ter recikliranjem.

Ciljna skupina kampanje, prevedena v vse uradne jezike EU, so osebe, stare od 25 do 40 let, predvsem pa mlajši odrasli v mestih in družine z majhnimi otroki. Na spletišču kampanje so od njegove vzpostavitve oktobra 2011 prešteli več kot 750 000 obiskov, videoposnetke si je ogledalo več kot 4,5 milijona ljudi, stran na omrežju Facebook (www.facebook.com/generationawake) pa je pritegnila že skoraj 100 000 oboževalcev. To novo poglavje kampanje vključuje fotografski natečaj o predlogih, kako smeti spremeniti v vire. Zmagovalec bo nagrajen s potovanjem v København, zeleno prestolnico Evrope 2014.

AAG SODELUJE V FEBRUARJU V AKCIJI “OBJEM TOPLINE”–PROSIMO VAS GLASUJTE ZA AAG – NAJDETE NAS POD ŠT.6GLASIJETE LAHKO ENKRAT NA DAN!

S pomočjo zbranega denarja bomo izvedli akcijo osveščanja otrok o pomembnosti varovanja gozda, spoštovanja gozdnih prebivalcev in postavljanja odnosa do odlaganja in ločevanja odpadkov ter druge akcije za ekološko osveščanje in “PRIHODNOST NAŠIH OTROK”!!!

KAJ SMO MI STORILI KLJUB OPOZORILOM, DA NAŠA RAVNANJA VPLIVAJO NA PODNEBNE SPREMEMBE, SMO OBČUTILI V TEH DNEH. AAG SE JE ŽE PRED LETI ODLOČIL, DA MORE EKO OSVESTITI NAŠE OTROKE, DA NE BODO PONOVILI ISTE NAPAKE KOT JO JE NAREDILA NAŠA GENERACIJA!!!

Povezava;

http://objemtopline.dormeo.net

Advertisements

About Alpe Adria Green org. 051 311 450

President Alpe Adria Green - international environmental NGOs
This entry was posted in Organizacije. Bookmark the permalink.