POZIV TRŽAČANOM – “NE PLINSKI TERMINAL”


SVOBODNI TRST

Plinski terminal

7Nov

Aroganca kriminalcev zemeljskega plinskega terminala je neposredno sorazmerna z sredstvi, ki imajo na razpolago v trdovratnem poskusu (zaslužek zelo dobro motivira), da bi “enkrat za vselej” prepričali tržačane “nujnosti” namestitve terminala za ponovno uplinjevanje v nizkih vodah tržaškega zaliva pri Žavljah. Lažna prepričevalna akcija seže celo do domačih vrat.
Javier Hernandez Sinte, gospodar terminala, kot Herman Cortés http://sl.wikipedia.org/wiki/Hernan_Cortes je s svojimi conquistadores pristal v Tržaški “Eldorado” in misli, da bo so-državljane Sveva, Sabe, Joyca, Sir Richarda Francisa Burtona, Revoltelle, Borisa Pahorja, Claudija Magrisa, in drugih, – vrsta sub-ljudi podkupil z barvanimi stekli in tikatajočami urami.
Na spletu je na razpolago ogromna količina vsevrstnih podakov o plinskih terminalih in na tržaškem se o tem govori že vsaj pet let… vsekakor mislimo, da je treba opozoriti še nekaj:
1) obrati za ponovno uplinjanje so enostavno banke plina, ki končnim uporabnikom ne omogočajo niti centa ugodnosti ter so kot vse banke, kriminalne družbe. Že dobava zemeljskega plina preko cevovodov iz Rusije in Severne Afrike daleč presega sodobno povpraševanje.
2) Obrati za ponovno uplinjevanje pripadajo kameni dobi: že leta namreč ladje- tanker lahko izvajajo proces ponovnega uplinjevanja v globokih vodah; praktično so že same mali plavajoči terminali.
3) takovrstna naprava je zdaleč najbolj nevaren industrijski obrat. V slučaju izgube plinskega prevoznika, bi se tekoči plin razširil do deset kilometrov naokrog in bi ob prvi iskri eksplodiralo. To bi povzročilo takojšnjo pomanjkanje kisika do 50 km naokoli in sprožilo ogromen vrtinec ognja okoli 600 stopinj celzija s hitrostjo do 300 km / h!! http://cronologia.leonardo.it/storia/a1945n.htm Izredna šansa/vabilo za vsakega terorista (mali gumijasti čoln “Stinger” stane okoli 250 €).
4) Terminal bi zaposlil 60/70 stalnih delovnih mest (kot srednje / velika trgovina). Reklamno najavljenih 1.500 delovnih mest, je v resnici število 500 potrebnih delavcev, pomnoženo za 3 načrtovana leta gradnje kjer, kot ponavadi (glej gradnjo ceste grande viabilita’, porto poccolo itd.) vsa dela opravijo brezvestna podjetja , ki se poslužujejo tujih globoko podplačanih delavcev, privrženih izsiljevanju in z delavnimi pogoji kazenske kolonije.
5) Tranzit prevoznikov LNG je strel v vrat že klečečemu obsojencu- tržaškemu pristanišču, (od leta 1382 do 1918 in med letoma 1947 in 1954 naravno donavsko pristanišče in po lestvici tretje na svetu) saj (glede na slučaj), bi se morale od 500 do 3000 metrov okoli obrata zaustaviti vse pomorske dejavnosti … Italija bi s terminalom dokončno in za večno potopila tržaško pristanišče, sedaj orumenela slika slavnega pristanišča in dokončala svoje sanje (nočne more) Italijanskega Risorgimenta: Trst končno muzej na prostem v korist turistov, njihovih fotokamer in 70.000 prebivalcev …
6) Proces kloriranja, potreben za uplinjanje bi potreboval pretok 800.000 kubičnih metrov morske vode na dan, v praksi bi voda miljskega zliva dvakrat letno šla skozi ta peklenski stroj in ob smrti pristaniške oblasti, bi poginilo še vse morsko življenje v Tržaškem zalivu. Poleg tega, ista naprava v Rovigu ustvarja gnusasto rumenkasto sluz, ki bi v Trstu segla do Barkovelj …
7) Klovni na plačilnem listu upraviteljev GasNatural-a (katera, kot to javi od ZN priznano nekdanje Sodišče Russell, je naročila umor nekaterih sindikalistov v Srednji Ameriki), so se v Trstu udeležili raznih nastopov, kjer v tujem jeziku (niso pustili, da bi tolmač opravil svoje delo!!!) so dajali vse zagotovila primera in s tem preprečili vsakršno priložnost za postavljanje vprašanj …le Bassa Poropat, je na koncu enega teh”srečanj ” dejala, da je zadovoljena z odgovori GasNatural-a …
Zdaj je vse odvisno le od nas Tržačanov. Spustimo se 18 novembra na ulice, da bo gospodu Sinte jasno, da Svobodno tržaško ozemlje ne mara njegovega obrata, kot niti njegove osebne prisotnosti! Prihodnost in usoda Svobodnega tržaškega pristanišča mora takoj slediti usodi svetovnih prostih con, ki so po svoji naravi uspešna in zmožna ustvarjati neskončne možnosti za podjetja in delovna mesta. Vse to je v primerjavi z nizkimi Italijanskimi spletkami za 70 delovnih mest, drugi svet

VSE KAR JE AAG STORIL V BOJU PROTI IZGRADNJI PLINSKIH TERMINALOV V TRŽAŠKEM ZALIVU SI LAHKO OGLEDATE NA: https://alpeadriagreen.wordpress.com/plinski-terminali/

Advertisements

About Alpe Adria Green org. 051 311 450

President Alpe Adria Green - international environmental NGOs
This entry was posted in Organizacije. Bookmark the permalink.