KRALJEVSTVO LJUBEZNI, MIRU IN RADOSTI


Obračamo se k vsem , ki podpirajo resnično željo in namen vse dokler ne zavlada Ljubezen, Mir in Radost, da se pomaga našemu Planetu in vsem njegovim prebivalcem z dajanjem  Svetlobe Novemu svetu, vsem soustvarjalcem Svetlobe, ki kot mi čutijo predanost in nujo, da vibrirajo in združujejo stanje Svetlobe v največji intezivnosti. To je nujno za ustvarjanje tistega kvantnega skoka, ki nam da Svetlobo. Za uresničitev te naloge, je potrebno samo to, da vsak dan z glasnimi besedami ponavljamo:

JAZ SEM, NAPOVEDUJEM TUKAJ IN  SEDAJ  VEČNO KRALJEVSTVO LJUBEZNI, MIRU IN RADOSTI, KI JE  V MENI IN OKOLI MENE, ZA MOJE NAJVIŠJE DOBRO  IN ZA  NAJVIŠJE DOBRO VSEH NAS!

Pri tem je pomembno, da se občuti tako močne emocije kot ko smo zaljubljeni in   potrebno je vzdrževati to vibracijo z močno  predanostjo in seveda temu primerno  tudi delovati. Predlaga se, da se deluje tako minimalno  21 dni, ker s tem soustvarimo potrebne energetske in neuronske tokove.
V teh 21 dneh ali več, se večkrat ponovi: JAZ SEM LJUBEZEN , MIR IN RADOST
in se tudi čuti temu primerne emocije, ki se manifestirajo v nas in okrog nas, saj se s tem ustvarja  področja Ljubezni Miru in Radosti.
Rezultati tega bodo orjaški (velikanski) zato ker vsak
Posameznik, ki živi in vibrira povezan z energijo Razsvetlitve, in ima moč, da ne sodi ostale, je kot protiutež 90.000 osebam, ki živijo na energetsko nižjih nivojih.
Posameznik, ki živi in vibrira  povezan z energijo Ljubezni proti vsemu kar obstaja, je protiutež 750.000 osebam, ki živijo  na energetsko nižjih nivojih.
Posameznik, ki živi in vibrira povezan z energijo Rasvetljenosti, Radosti in neskončnega Miru, je kot protiutež negativnosti 10.000.000 oseb. ki živijo na nižjih energetskih nivojih.
Celotna Kreacija se v naprej  zahvaljuje in se vam Ustvarjalcem Svetlobe priklanja.
Vse se Vam bo stokrat povrnilo!!!

About Alpe Adria Green org. 051 311 450

President Alpe Adria Green - international environmental NGOs
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.